Cserélje villanybojlerét korszerűbbre!

Mit nyújt az MVM Home villanybojler-szolgáltatás?

Célunk, hogy otthonában gyorsan, egyszerűen, energiatakarékos megoldásokkal teremtsük meg kényelmét. Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy olyan havi díjas szolgáltatás, amely a megfelelő villanybojlert és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat teljeskörűen biztosítja ügyfeleink számára.

Hatékony megoldást nyújtunk ahhoz, hogy otthonába energiatakarékos új készülék kerüljön, amelyhez minden kapcsolódó szolgáltatást biztosítunk. 

Szolgáltatásunk az ország következő területein érhető el (a szolgáltatási területeket folyamatosan bővítjük): Szolgáltatási területek

    Tervezhető, ideális

    Kiszámítható, havi fix kiadással járó kényelmes, biztonságos szolgáltatást nyújtunk 10 évre. Szemben a sok stresszel járó, egyszeri nagyobb beszerzési és beüzemelési, valamint a későbbi váratlan járulékos költségekkel.

    Megbízható

    Szolgáltatásunkhoz a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. biztosítja elektromos, zárt rendszerű forróvíz-tároló készülékeit. A HAJDU egy több mint 70 éves, tradicionális magyar márka magyar tulajdonosi háttérrel.

    Mindenre kiterjedő

    A készülékek mellé komplex szolgáltatást is nyújtunk: beüzemelés, régi készülék elszállítása, karbantartás, szervizelés. Hogy Önnek semmire se legyen gondja.

    Kényelmes

    Gyors, egyszerű ügyintézés: Önnek el sem kell hagynia otthonát, munkatársaink telefonon egyeztetik Önnel a részleteket. Kollégáink segítenek a megfelelő készülék kiválasztásában és a szerződés megkötésében.

Miért válassza az MVM Home-ot?

  • 10 év nyugalom
     

    Minimum 10 évre megoldjuk otthonának használatimelegvíz-ellátását egy modern villanybojlerrel és a hozzá kapcsolódó minden ügyintézéssel együtt.

  • Megbízható HAJDU bojler

    A jól ismert és megbízható HAJDU bojler otthonába való kihelyezésén túl teljeskörűen biztosítjuk a készülékhez kapcsolódó szolgáltatásokat. 

  • Komplex szolgáltatás

    Akár a régi készülék leszerelésére és elszállítására, akár az új készülék kiszállítására, beüzemelésére, karbantartásra, szervizelésére legyen szükség, mindent elintézünk Önnek.

  • Nem kell szakit keresni

    Nincs szükség szakik keresgélésére, mivel a készülékek beüzemelését és karbantartását tapasztalt és megbízható, a gyártóval közvetlen kapcsolatban lévő szakszervizek végzik, amelyek mindig rendelkezésre állnak.

Miért jobb, mint egy személyi kölcsön?

Nálunk nem csupán egy készülék megvásárlásáról van szó, hanem egy olyan átfogó, problémamentes és megfizethető villanybojler-szolgáltatásról, amely messze túlmutat azon, amit egy hitel nyújtani tud.

verified

Mi nem csak egy vízmelegítőt adunk el, hanem teljes körű szolgáltatást kínálunk, amely magában foglalja a készüléket, annak szakszerű beszerelését, a régi készülék leszerelését és elszállítását, valamint a karbantartást és az esetleges javításokat 10 éven keresztül. Egy kölcsönnel csak a készüléket kaphatná meg, de velünk egy évtizedes kapcsolatot kap.

forward_10

Élvezze a 10 évig tartó zökkenőmentes szolgáltatást. Termékeink hosszú élettartamát garantáljuk, és ha bármi baj történik, ígérjük, hogy ezen időszakon belül minden problémát kezelünk, ha szükséges vízmelegítőjét akár ki is kicseréljük. Nem kell aggódnia a váratlan javítási költségek miatt. 

chair

Nem kell a telepítéssel bajlódnia vagy a karbantartással küszködnie, mi mindent megoldunk. Szakértő csapatunk beszereli az új készüléket és régi készülékét elszállítja, így nem okoz Önnek stresszt vagy kellemetlenséget.

eco

Ha hitel mellett dönt, az olyan kamatlábbal, magas THM-mel járhat, amely idővel jelentősen növelheti a költségeket, ráadásul csak a készülék felszereléséig állja a költségeket. A mi szolgáltatásunk viszont a teljes időtartamra fix árral jár. Nincsenek rejtett díjak, nincsenek meglepő költségek, csak megfizethető havidíj egy komplex szolgáltatásért cserébe.

support_agent

Az Ön iránti elkötelezettségünk nem ér véget új bojlerének beszerelésével. A termék teljes élettartama alatt gyors és hatékony ügyfélszolgálattal és műszaki támogatással állunk rendelkezésére. Nem csak a szerződés megkötéséig állunk rendelkezésére.

Szolgáltatásaink

task_alt

Beüzemelés: A készülék kiszállítását követően a beüzemelést végző szerviz veszi fel közvetlenül a kapcsolatot és egyezteti le a beüzemelés dátumát ügyfelünkkel.

task_alt

Régi készülék leszerelése és elszállítása: A készüléket díjmentesen leszereljük és elszállítjuk, így nem kell erre külön szakembert és szállítót keresni, fizetni. A szolgáltatási díj ezeket a költségeket is tartalmazza.

task_alt

Karbantartás: A karbantartásnak nincs külön költsége, nem kell rá pluszban költeni, a havi szolgáltatási díj ezt is tartalmazza. A karbantartás közelgő időpontjáról minden esetben tájékoztatót küldünk.

task_alt

Szervizelés: Ha gond adódik a készülékkel, gondoskodunk annak megoldásáról. Elegendő jelezni a problémát, és szakértő kollégáink segítenek szervizidőpont egyeztetésével vagy tanácsadással.

 

Termékeink

HAJDU Z80ErP típusú bojler modell

HAJDU Z80ErP

A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 80 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.

HAJDU Z100rP típusú bojler modell

HAJDU Z100rP

A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 100 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.

HAJDU Z120ErP típusú bojler modell

HAJDU Z120ErP

A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 120 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.

HAJDU Z150ErP típusú bojler modell

HAJDU Z150ErP

A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 150 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.

HAJDU Z200ErP típusú bojler modell

HAJDU Z200ErP

A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 200 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.

Csomagajánlatok

    HAJDU Z80 ErP elektromos forróvíz-tároló

    10 év teljes körű szolgáltatás

    water_heater

    80 literes készülék

    local_shipping

    Régi készülék leszerelése, elszállítása

    settings_suggest

    Új készülék kiszállítása, beüzemelése

    verified_user

    Karbantartás, szervizelés

    A szolgáltatás havi díja

    3 954 Ft

     

    HAJDU Z100 ErP elektromos forróvíz-tároló

    10 év teljes körű szolgáltatás

    water_heater

    100 literes készülék

    local_shipping

    Régi készülék leszerelése, elszállítása

    settings_suggest

    Új készülék kiszállítása, beüzemelése

    verified_user

    Karbantartás, szervizelés

    A szolgáltatás havi díja

    4 097 Ft

     

    HAJDU Z120 ErP elektromos forróvíz-tároló

    10 év teljes körű szolgáltatás

    water_heater

    120 literes készülék

    local_shipping

    Régi készülék leszerelése, elszállítása

    settings_suggest

    Új készülék kiszállítása, beüzemelése

    verified_user

    Karbantartás, szervizelés

    A szolgáltatás havi díja

    4 223 Ft

     

    HAJDU Z150 ErP elektromos forróvíz-tároló

    10 év teljes körű szolgáltatás

    water_heater

    150 literes készülék

    local_shipping

    Régi készülék leszerelése, elszállítása

    settings_suggest

    Új készülék kiszállítása, beüzemelése

    verified_user

    Karbantartás, szervizelés

    A szolgáltatás havi díja

    4 990 Ft

     

    HAJDU Z200 ErP elektromos forróvíz-tároló

    10 év teljes körű szolgáltatás

    water_heater

    200 literes készülék

    local_shipping

    Régi készülék leszerelése, elszállítása

    settings_suggest

    Új készülék kiszállítása, beüzemelése

    verified_user

    Karbantartás, szervizelés

    A szolgáltatás havi díja

    5 420 Ft

     

A megvalósítás lépései

Igényfelmérés

Igényfelmérés

Kapcsolatfelvétel

Kapcsolatfelvétel

Készülék kiválasztása

Készülék kiválasztása

Szerződéskötés

Szerződéskötés

Kiszállítás

Kiszállítás

Régi készülék leszerelése, elszállítása

Régi készülék leszerelése, elszállítása

Új készülék beüzemelése

Új készülék beüzemelése

Gyakori kérdések

    add remove

    Mi az MVM Home villanybojler-szolgáltatás?

    Célunk, hogy otthonában gyorsan, egyszerűen, energiatakarékos megoldásokkal biztosítsuk kényelmét. Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy olyan havi díjas szolgáltatás, amely a megfelelő villanybojlert és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat teljeskörűen biztosítja ügyfeleink számára. Hatékony megoldást nyújtunk, hogy otthonába energiatakarékos új készülék kerüljön, amelyhez minden kapcsolódó szolgáltatást biztosítunk.

    add remove

    Hogyan működik?

    Szolgáltatásunk alapja, hogy havi szolgáltatási díj ellenében az MVM Otthon Plusz tulajdonában lévő készülékkel minimum 10 évre megoldjuk otthonának használatimelegvíz-ellátását a hozzá kapcsolódó minden ügyintézéssel együtt. A szolgáltatás megrendelését követően mindenről – a készülék kiszállításáról, beüzemeléséről, karbantartásáról, javításáról – a szolgáltató gondoskodik. A készülék a teljes szerződéses időtartam alatt az MVM Otthon Plusz tulajdonában marad.

    add remove

    Mit nyújt, miért jó nekem?

    • Az MVM Otthon Plusz által biztosított készülékek mellé komplex szolgáltatást is nyújtunk, hogy Önnek semmire se legyen gondja.
    • Segítünk a háztartási kiadásokban: takarítson meg energiát egy modern készülék használatával, és csökkentse költségeit!
    • Nem kell szakembert keresni, minden szolgáltatás biztosított megfelelő beüzemelési körülmények esetén.
    • Kollégáink segítenek a legoptimálisabb készülék kiválasztásában és a szerződés megkötésében.
    • Gyors, egyszerű ügyintézés: Önnek el sem kell hagynia otthonát, munkatársaink telefonon egyeztetik Önnel a részleteket.
    • Kiszámítható, havi fix kiadással járó kényelmes, biztonságos szolgáltatást nyújtunk 10 évre szemben a sok stresszel járó, egyszeri nagyobb beszerzési és beüzemelési, valamint a későbbi váratlan járulékos költségekkel.
    • Tegyünk együtt a zöldebb jövőért, használjon csak annyi energiát modern készülékeink segítségével, amennyi tényleg szükséges!
    add remove

    Hogyan tudok szerződést kötni?

    Szerződéskötési igényét a weboldalon található űrlapon jelezheti, ahol kérheti, hogy kollégánk telefonon felkeresse.

    add remove

    Ki köthet szerződést?

    • Szerződést magánszemélyek köthetnek.
    • A szerződéskötés feltétele, hogy a szerződő ügyfél rendelkezzen magyarországi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel, valamint további feltétel a betöltött 20. életév.
    add remove

    Milyen készülékre van szükségem?

    Kollégánk segítségével az Ön háztartásának egyedi igényei alapján határozzuk meg, milyen készülékre van szüksége. A készülék kiválasztásakor fontos szempont, hogy hány fős a háztartás, mire és milyen gyakran használnak meleg vizet. Ezzel a felméréssel elkerülhető, hogy a melegvíz-tároló ne legyen se túl nagy, se túl kicsi.

    add remove

    Milyen költségei vannak a szolgáltatásnak?

    Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy fix havi díjas szolgáltatás. A havi díjakat az ÁSZF hatályos Kondíciós listában találja. A szolgáltatás igénybevételének további költsége nincs.

    add remove

    Hogyan tudom fizetni a szolgáltatás díját?

    Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás számláit egyedi banki átutalással vagy állandó átutalási megbízással tudja fizetni. Hogy az utalással ne kelljen minden hónapban foglalkoznia, javasoljuk, állítsa be bankjában az állandó átutalási megbízást a választott készülékhez tartozó havi szolgáltatási díj összegének megfelelően.

    A készülék beüzemelését követően az első számla tartalmazni fogja a beüzemelés hónapjára vonatkozó tört havi és a következő hónapra vonatkozó szolgáltatási díjat.

    add remove

    Melyek a szerződéskötés további feltételei?

    • A helyszíni sajátosságok alapján a Felmérőlap kitöltése és a készülék kiválasztása után kollégánk felveszi a szerződéskötéshez szükséges adatokat.
    • Sikeres ügyfélbevizsgálást követően a Felmérőlap aláírását vagy a telefonon történt szerződéskötést követő három munkanapon belül küldjük meg e-mailben (e-mail-cím hiányában postai úton) az Egyedi Szolgáltatási Szerződést.
    add remove

    Nem kaptam meg, vagy elveszett a szerződésem, hogyan tudok másolatot kérni?

    Telefonon történt szerződéskötés esetén a beszélgetés során megadott e-mail-címre érkezik meg az MVM Home villanybojler-szolgáltatásra vonatkozó szerződéscsomagja, amely tartalmazza:

         •    az üdvözlőlevelet,

         •    az Általános szerződési feltételeket és

         •    az Egyedi szolgáltatási szerződést.

    „Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás általános szerződési feltételei” című dokumentum elérhető a weboldalon (www.mvmhomeandpro.hu).

    A szerződéscsomag, illetve külön az Egyedi szolgáltatási szerződés pótlása az alábbi elérhetőségeken igényelhető:

         •   mvmhome@mvm.hu

         •   1438 Budapest, Pf. 587

    add remove

    Megrendelés után mikor indul a szolgáltatás?

    A szolgáltatás megrendelésekor már előre megadjuk a készülék kiszállításának időpontját, amely várhatóan 20 nap múlva lesz esedékes. A pontos dátumot a szerződésben jelezzük, amelyet a szállító cég a kiszállítás reggelén is megerősít.

    A készülék kiszállítását követően 10 munkanapon belül történik meg a beüzemelés. A sikeres beüzemelés időpontjától indul a szolgáltatás és ezzel összhangban a szolgáltatás számlázása is.

    add remove

    Mikor érkezik meg a készülék?

    A szolgáltatás megrendelésétől számítva várhatóan 20 nap múlva történik a kiszállítás. A szerződés visszaigazolásakor küldjük meg a pontos dátumot, amelyet a szállító cég a kiszállítás reggelén is megerősít.

    Ha az értékesítés során megjelölt szállítási időpont mégsem lenne jó, lehetőség van azt a jelzett kiszállítás előtt legkésőbb 5 nappal módosítani az mvmhome@mvm.hu e-mail-címen.

    A kiszállítás dátuma az eredeti időponthoz képest csak későbbi dátumra módosítható.

    add remove

    Mikor és hogyan történik a készülék beüzemelése?

    A készülék kiszállítását követően a beüzemelést végző szerviz veszi fel közvetlenül a kapcsolatot és egyezteti le a beüzemelés dátumát ügyfelünkkel.

    add remove

    Mi a teendő, ha elromlik a készülék?

    Ha gond adódik a készülékkel, gondoskodunk annak megoldásáról.

    Elegendő jelezni a problémát a lenti elérhetőségeken, ahol szakértő kollégák várják ügyfeleink hívását, és segítenek tanácsadással vagy szervizidőpont egyeztetésével.

    Telefon: 36/52 384 605 – belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00 – 16:00 óra között hívható

    E-mail-cím: mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu

    add remove

    Mi a kötelező karbantartás, és miért fontos?

    Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás rendelkezésre állását abban az esetben garantáljuk a 10 éves teljes szerződéses időszakban, ha a beüzemeléstől számított második év végén megtörténik a készülék karbantartása, anódcseréje.

    A közelgő karbantartási időpontról tájékoztató levelet küldünk. A levél tartalmazza a karbantartás elvégzésének határidejét, valamint a karbantartás igényléséhez szükséges elérhetőségeket. A kötelező karbantartás igénylése az ügyfél feladata.

    Telefon: 36/52 384 605 – belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00–16:00 óra között hívható

    E-mail-cím: mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu

    A karbantartásnak nincs külön költsége, nem kell rá külön költeni, a havi szolgáltatási díj ezt is tartalmazza.

    Ha a kötelező karbantartást nem végezteti el ügyfelünk, úgy a karbantartás költségét – a karbantartás elvégzésétől függetlenül – jogosultak vagyunk kiszámlázni, valamint a beüzemelést követő 26. hónaptól a javítási, karbantartási munkák elvégzési költségét (beleértve a kiszállási díjat is) az ügyfél a javítás helyszínén készpénzben köteles fizeti a szerviznek.

    Vegye komolyan a karbantartást, és élvezze a szolgáltatásban foglalt rendelkezésre állás kényelmét 10 éven keresztül!

    add remove

    Mi a tárolási nyilatkozat?

    A szolgáltatás keretében az ügyfelekhez kihelyezett bojlerkészülékek a teljes szerződéses idő alatt a szolgáltató tulajdonában maradnak.

    Ahhoz, hogy a szolgáltató tulajdonában, de nem a birtokában lévő készülékekről megfelelő leltár készülhessen, ügyfeleinknek a beüzemelést követően háromévente tárolási nyilatkozatot kell kiállítaniuk és megküldeniük. A tárolási nyilatkozat megküldéséről és annak időpontjáról a szolgáltató írásbeli tájékoztatást küld az ügyfél számára.

    add remove

    Mi történik, ha elköltözöm?

    • Ha a szerződéses időszak alatt az ingatlannál tulajdonosváltás történik, lehetőség van a szerződés módosítására úgy, hogy az új tulajdonos nevére kerüljön átírásra a szolgáltatási szerződés, és a továbbiakban már ő fizesse a havi díjakat.
    • Ha az új lakástulajdonos nem szeretné továbbvinni a szerződést, lehetőség van a készülék megvásárlására. A készülék vételárát a Szolgáltató jogosult meghatározni. A vételár meghatározása során a Szolgáltató figyelembe veszi különösen – de nem kizárólag – a készülék beszerzéskori piaci értékét, a készülék szerződés szerinti használatának időtartamát, a gyártó által a készülékre meghatározott várható élettartamot és a készülék tényleges állapotát. A vételár nem haladhatja meg a szerződés határozott idejéből még hátralévő időtartamra vetített Szolgáltatási díj összegét.
    • Ha sem a készülék átírása, sem a készülék megvásárlása nem megoldható az ügyfél részéről, akkor a megszűnési érték megfizetésével szüntethető meg a szerződés. A megszűnési értéket a szolgáltató határozza meg a szerződés megszűnéséig felmerült és meg nem térült költségek, valamint a megszűnéssel összefüggésben felmerülő egyszeri költségek (pl. a készülék kiszállításának, beüzemelésének díja, a készülék értékcsökkenése, adminisztráció, a készülék leszerelésének elszállításának költsége) figyelembevételével. A megszűnési érték nem haladhatja meg a szerződés határozott idejéből még hátralévő időtartamra vetített szolgáltatási díj összegének 150%-át.
    • A készülék leszerelésére és új lakásban történő kihelyezésére biztonsági okokból nincs mód.
    add remove

    Mi a teendő a készülékkel, ha lejár a szerződés?

    A szerződés lejárta előtt 90 nappal a szolgáltató írásban tájékoztatja az ügyfelet a szerződéses időszak lezárásával kapcsolatban.

    Az ügyfél számára több választási lehetőséget is kínálunk:

    • Az ügyfél jogosult a készüléket megvásárolni, vagy a készülék megvásárlására egy harmadik személyt kijelölni.  A szolgáltató határozza meg a készülék vételárát, melyet az írásbeli tájékoztató tartalmaz.
    • Ha az ügyfél a készüléket nem szeretné megvásárolni, úgy nyilatkoznia szükséges, hogy szerződésének megszűnéséhez vagy módosításához melyik módot választja:
      • Lehetőség van a szolgáltatás további határozott idejű igénybevételére a régi készülék újra, korszerűre cserélésével. Ebben az esetben az új készülékhez új szerződés kötése szükséges, a régi szerződés lezárul, és a régi készüléket az új készülék telepítésekor leszereljük és elszállítjuk.
      • A régi készülék további üzemeltetése: a szolgáltatás további határozott időtartamra, legfeljebb 10 évre vehető igénybe az eredeti készülékkel. Ehhez szerződésmódosítás szükséges.
      • A szerződés eredeti időtartamának lejárta után már csak korlátozott szolgáltatástartalmat biztosítunk. A készülékkel összefüggő javítási, karbantartási és egyéb költségeket a tizedik évtől már az ügyfél viseli.
      • A készülék leszerelése: ha a fenti 3 lehetőség egyikével sem él az ügyfél, akkor a szerződéses időszak végével biztosítjuk a készülék leszerelését és elszállítását, ami pluszköltséggel nem jár, a havi szolgáltatási díj ezt tartalmazza.
    add remove

    Milyen készülékekkel biztosítjuk a szolgáltatást?

    • Szolgáltatásunkhoz a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. biztosítja elektromos, zárt rendszerű forróvíz-tároló készülékeit.
    • A HAJDU egy több mint 70 éves, tradicionális magyar márka magyar tulajdonosi háttérrel, Magyarországon, magyar emberek munkájának eredményeként. A HAJDU márka a cég megbízható, minőségi termékeinek védjegye.
    • A zárt rendszerű tárolós vízmelegítők tartálya acéllemezből készül, a korrózió elleni védelmet speciális, titántartalmú tűzzománc bevonat és aktív magnéziumanód biztosítja. Ezek a készülékek több vízvételi hely, illetve zuhanyzós csaptelepek ellátására alkalmasak. A készülékek hőszigetelése freonmentes, poliuretán szigetelőhab. A fémpalástok nanokerámiás felület-előkészítéssel rendelkeznek. 
    add remove

    Milyen szakemberekkel biztosítjuk a szolgáltatást?

    • Nincs szükség szakik keresgélésére, mivel a készülékek beüzemelését és karbantartását tapasztalt és megbízható, a gyártóval közvetlen kapcsolatban lévő szakszervizek végzik, amelyek mindig rendelkezésre állnak.
    add remove

    Mik a szerződéskötés további feltételei, részletei?

    • Szerződéskötéskor kollégánk segítségével az Ön háztartásának egyedi igényei alapján határozzuk meg, milyen készülékre van szüksége. A készülék kiválasztásakor fontos szempont, hogy hány fős a háztartás, mire és milyen gyakran használnak meleg vizet. Ezzel a felméréssel elkerülhető, hogy a melegvíz-tároló ne legyen se túl nagy, se túl kicsi.
    • A kiválasztott készülék és a hozzá igényelt szolgáltatás alapján kötjük meg a szerződést, amelyben meghatározzuk a szolgáltatás havi díját.
    • A szerződéskötést követően történik a készülék kiszállítása és beüzemelése. A szolgáltatás igénybevételének feltétele a szerződésben rögzített havi díj megfizetése a szerződés időtartama alatt.
    • A szerződés időtartama: minimum 10 év (120 hónap). 
    add remove

    Milyen elérhetőségeken tud velünk kapcsolatba lépni?

    Értékesítéssel kapcsolatban: +36 20 425 6486
    Szerződéssel, számlával kapcsolatos kérdésekben: +36 20 433 6379
    Készülékkel kapcsolatos kérdésekkel, problémákkal: +36 52 384 605
     

Felmerültek még kérdései?

Nem talált választ kérdésére weboldalunkon, vagy elakadt a tervezésben, és szeretne szakértői segítséget kérni? Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat, és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot, és választ ad kérdésére.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Részletes információ a sütikről.