HAJDU Z80ErP
A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 80 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.
Célunk, hogy otthonában gyorsan, egyszerűen, energiatakarékos megoldásokkal teremtsük meg kényelmét. Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy olyan havi díjas szolgáltatás, amely a megfelelő villanybojlert és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat teljeskörűen biztosítja ügyfeleink számára.
Hatékony megoldást nyújtunk ahhoz, hogy otthonába energiatakarékos új készülék kerüljön, amelyhez minden kapcsolódó szolgáltatást biztosítunk.
Szolgáltatásunk a következő településeken érhető el (a szolgáltatási területet folyamatosan bővítjük): Települések
Kiszámítható, havi fix kiadással járó kényelmes, biztonságos szolgáltatást nyújtunk 10 évre. Szemben a sok stresszel járó, egyszeri nagyobb beszerzési és beüzemelési, valamint a későbbi váratlan járulékos költségekkel.
Szolgáltatásunkhoz a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. biztosítja elektromos, zárt rendszerű forróvíz-tároló készülékeit. A HAJDU egy több mint 70 éves, tradicionális magyar márka magyar tulajdonosi háttérrel.
A készülékek mellé komplex szolgáltatást is nyújtunk: beüzemelés, régi készülék elszállítása, karbantartás, szervizelés. Hogy Önnek semmire se legyen gondja.
Gyors, egyszerű ügyintézés: Önnek el sem kell hagynia otthonát, munkatársaink telefonon egyeztetik Önnel a részleteket. Kollégáink segítenek a megfelelő készülék kiválasztásában és a szerződés megkötésében.
Minimum 10 évre megoldjuk otthonának használatimelegvíz-ellátását egy modern villanybojlerrel és a hozzá kapcsolódó minden ügyintézéssel együtt.
A jól ismert és megbízható HAJDU bojler otthonába való kihelyezésén túl teljeskörűen biztosítjuk a készülékhez kapcsolódó szolgáltatásokat.
Akár a régi készülék leszerelésére és elszállítására, akár az új készülék kiszállítására, beüzemelésére, karbantartásra, szervizelésére legyen szükség, mindent elintézünk Önnek.
Nincs szükség szakik keresgélésére, mivel a készülékek beüzemelését és karbantartását tapasztalt és megbízható, a gyártóval közvetlen kapcsolatban lévő szakszervizek végzik, amelyek mindig rendelkezésre állnak.
Mi nem csak egy vízmelegítőt adunk el, hanem teljes körű szolgáltatást kínálunk, amely magában foglalja a készüléket, annak szakszerű beszerelését, a régi készülék leszerelését és elszállítását, valamint a karbantartást és az esetleges javításokat 10 éven keresztül. Egy kölcsönnel csak a készüléket kaphatná meg, de velünk egy évtizedes kapcsolatot kap.
Élvezze a 10 évig tartó zökkenőmentes szolgáltatást. Termékeink hosszú élettartamát garantáljuk, és ha bármi baj történik, ígérjük, hogy ezen időszakon belül minden problémát kezelünk, ha szükséges vízmelegítőjét akár ki is kicseréljük. Nem kell aggódnia a váratlan javítási költségek miatt.
Nem kell a telepítéssel bajlódnia vagy a karbantartással küszködnie, mi mindent megoldunk. Szakértő csapatunk beszereli az új készüléket és régi készülékét elszállítja, így nem okoz Önnek stresszt vagy kellemetlenséget.
Ha hitel mellett dönt, az olyan kamatlábbal, magas THM-mel járhat, amely idővel jelentősen növelheti a költségeket, ráadásul csak a készülék felszereléséig állja a költségeket. A mi szolgáltatásunk viszont a teljes időtartamra fix árral jár. Nincsenek rejtett díjak, nincsenek meglepő költségek, csak megfizethető havidíj egy komplex szolgáltatásért cserébe.
Az Ön iránti elkötelezettségünk nem ér véget új bojlerének beszerelésével. A termék teljes élettartama alatt gyors és hatékony ügyfélszolgálattal és műszaki támogatással állunk rendelkezésére. Nem csak a szerződés megkötéséig állunk rendelkezésére.
Beüzemelés: A készülék kiszállítását követően a beüzemelést végző szerviz veszi fel közvetlenül a kapcsolatot és egyezteti le a beüzemelés dátumát ügyfelünkkel.
Régi készülék leszerelése és elszállítása: A készüléket díjmentesen leszereljük és elszállítjuk, így nem kell erre külön szakembert és szállítót keresni, fizetni. A szolgáltatási díj ezeket a költségeket is tartalmazza.
Karbantartás: A karbantartásnak nincs külön költsége, nem kell rá pluszban költeni, a havi szolgáltatási díj ezt is tartalmazza. A karbantartás közelgő időpontjáról minden esetben tájékoztatót küldünk.
Szervizelés: Ha gond adódik a készülékkel, gondoskodunk annak megoldásáról. Elegendő jelezni a problémát, és szakértő kollégáink segítenek szervizidőpont egyeztetésével vagy tanácsadással.
A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 80 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.
A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 100 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.
A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 120 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.
A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 150 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.
A csomag tartalmazza a 10 év teljes körű szolgáltatást, a 200 literes elektromos forróvíz-tároló készüléket, a régi készülék leszerelését, elszállítását, az új készülék kiszállítását, beüzemelését, karbantartását és szervizelését.
10 év teljes körű szolgáltatás
80 literes készülék
Régi készülék leszerelése, elszállítása
Új készülék kiszállítása, beüzemelése
Karbantartás, szervizelés
10 év teljes körű szolgáltatás
100 literes készülék
Régi készülék leszerelése, elszállítása
Új készülék kiszállítása, beüzemelése
Karbantartás, szervizelés
10 év teljes körű szolgáltatás
120 literes készülék
Régi készülék leszerelése, elszállítása
Új készülék kiszállítása, beüzemelése
Karbantartás, szervizelés
10 év teljes körű szolgáltatás
150 literes készülék
Régi készülék leszerelése, elszállítása
Új készülék kiszállítása, beüzemelése
Karbantartás, szervizelés
10 év teljes körű szolgáltatás
200 literes készülék
Régi készülék leszerelése, elszállítása
Új készülék kiszállítása, beüzemelése
Karbantartás, szervizelés
Igényfelmérés
Kapcsolatfelvétel
Készülék kiválasztása
Szerződéskötés
Kiszállítás
Régi készülék leszerelése, elszállítása
Új készülék beüzemelése
Célunk, hogy otthonában gyorsan, egyszerűen, energiatakarékos megoldásokkal biztosítsuk kényelmét. Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy olyan havi díjas szolgáltatás, amely a megfelelő villanybojlert és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat teljeskörűen biztosítja ügyfeleink számára. Hatékony megoldást nyújtunk, hogy otthonába energiatakarékos új készülék kerüljön, amelyhez minden kapcsolódó szolgáltatást biztosítunk.
Szolgáltatásunk alapja, hogy havi szolgáltatási díj ellenében az MVM Otthon Plusz tulajdonában lévő készülékkel minimum 10 évre megoldjuk otthonának használatimelegvíz-ellátását a hozzá kapcsolódó minden ügyintézéssel együtt. A szolgáltatás megrendelését követően mindenről – a készülék kiszállításáról, beüzemeléséről, karbantartásáról, javításáról – a szolgáltató gondoskodik. A készülék a teljes szerződéses időtartam alatt az MVM Otthon Plusz tulajdonában marad.
Szerződéskötési igényét a weboldalon található űrlapon jelezheti, ahol kérheti, hogy kollégánk telefonon felkeresse.
Az ügyfélbevizsgálás a bankszámlaadatok alapján előrejelzi - a havi díj mértékétől függően - az ügyfél fizetőképességét.
A szolgáltatás igénylését megelőző ügyfélbevizsgáláshoz nincs szükség bankszámlakivonatok beszerzésére és bemutatására. Együttműködő partnerünk, a STATOSFERA Kft. számlainformációs szolgáltató platformja másodpercek alatt igazolja a vásárlók fizetőképességét bankszámla adataik alapján.
Miután ügyintézőnk rögzítette az Ön e-mail címét és a kiválasztott készülék havi díját a STATOSFERA rendszerében, Ön kap egy e-mailt és az e-mailben lévő linkre kattintva a vizsgálatot Önnek engedélyeznie kell az internetbankján keresztül. A STATOSFERA banki szintű biztonsággal üzemel, így senkinek sem kell azon aggódnia, hogy az adatai rossz kezekbe kerülnének.
A bankszámlaadatok ugyanis közvetlenül egyik pénzügyi intézménytől a másikhoz (az Ön bankjától a STATOSFERA-hoz) érkeznek meg. Ügyintézőnk mindössze egy skálán kifejezett értékelést lát, melynek eredményéről tájékoztatja Önt, majd sikeres eredményt követően kiküldjük a szerződéses dokumentumokat.
A STATOSFERA Kft.-t és adatait megtalálja az MNB pénzforgalmi intézményeket tartalmazó keresőjében.
Kollégánk segítségével az Ön háztartásának egyedi igényei alapján határozzuk meg, milyen készülékre van szüksége. A készülék kiválasztásakor fontos szempont, hogy hány fős a háztartás, mire és milyen gyakran használnak meleg vizet. Ezzel a felméréssel elkerülhető, hogy a melegvíz-tároló ne legyen se túl nagy, se túl kicsi.
Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy fix havi díjas szolgáltatás. A havi díjakat az ÁSZF hatályos Kondíciós listában találja. A szolgáltatás igénybevételének további költsége nincs.
Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás számláit egyedi banki átutalással vagy állandó átutalási megbízással tudja fizetni. Hogy az utalással ne kelljen minden hónapban foglalkoznia, javasoljuk, állítsa be bankjában az állandó átutalási megbízást a választott készülékhez tartozó havi szolgáltatási díj összegének megfelelően.
A készülék beüzemelését követően az első számla tartalmazni fogja a beüzemelés hónapjára vonatkozó tört havi és a következő hónapra vonatkozó szolgáltatási díjat.
Telefonon történt szerződéskötés esetén a beszélgetés során megadott e-mail-címre érkezik meg az MVM Home villanybojler-szolgáltatásra vonatkozó szerződéscsomagja, amely tartalmazza:
• az üdvözlőlevelet,
• az Általános szerződési feltételeket és
• az Egyedi szolgáltatási szerződést.
„Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás általános szerződési feltételei” című dokumentum elérhető a weboldalon (www.mvmhomeandpro.hu).
A szerződéscsomag, illetve külön az Egyedi szolgáltatási szerződés pótlása az alábbi elérhetőségeken igényelhető:
• 1438 Budapest, Pf. 587
A szolgáltatás megrendelésekor már előre megadjuk a készülék kiszállításának időpontját, amely várhatóan 20 nap múlva lesz esedékes. A pontos dátumot a szerződésben jelezzük, amelyet a szállító cég a kiszállítás reggelén is megerősít.
A készülék kiszállítását követően 5 munkanapon belül történik meg a beüzemelés. A sikeres beüzemelés időpontjától indul a szolgáltatás és ezzel összhangban a szolgáltatás számlázása is.
A szolgáltatás megrendelésétől számítva várhatóan 20 nap múlva történik a kiszállítás. A szerződés visszaigazolásakor küldjük meg a pontos dátumot, amelyet a szállító cég a kiszállítás reggelén is megerősít.
Ha az értékesítés során megjelölt szállítási időpont mégsem lenne jó, lehetőség van azt a jelzett kiszállítás előtt legkésőbb 5 nappal módosítani az mvmhome@mvm.hu e-mail-címen.
A kiszállítás dátuma az eredeti időponthoz képest csak későbbi dátumra módosítható.
A készülék kiszállítását követően a beüzemelést végző szerviz veszi fel közvetlenül a kapcsolatot és egyezteti le a beüzemelés dátumát ügyfelünkkel.
Ha gond adódik a készülékkel, gondoskodunk annak megoldásáról.
Elegendő jelezni a problémát a lenti elérhetőségeken, ahol szakértő kollégák várják ügyfeleink hívását, és segítenek tanácsadással vagy szervizidőpont egyeztetésével.
Telefon: 36/52 384 605 – belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00 – 16:00 óra között hívható
E-mail-cím: mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu
Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás rendelkezésre állását abban az esetben garantáljuk a 10 éves teljes szerződéses időszakban, ha a beüzemeléstől számított második év végén megtörténik a készülék karbantartása, anódcseréje.
A közelgő karbantartási időpontról tájékoztató levelet küldünk. A levél tartalmazza a karbantartás elvégzésének határidejét, valamint a karbantartás igényléséhez szükséges elérhetőségeket. A kötelező karbantartás igénylése az ügyfél feladata.
Telefon: 36/52 384 605 – belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00–16:00 óra között hívható
E-mail-cím: mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu
A karbantartásnak nincs külön költsége, nem kell rá külön költeni, a havi szolgáltatási díj ezt is tartalmazza.
Ha a kötelező karbantartást nem végezteti el ügyfelünk, úgy a karbantartás költségét – a karbantartás elvégzésétől függetlenül – jogosultak vagyunk kiszámlázni, valamint a beüzemelést követő 26. hónaptól a javítási, karbantartási munkák elvégzési költségét (beleértve a kiszállási díjat is) az ügyfél a javítás helyszínén készpénzben köteles fizeti a szerviznek.
Vegye komolyan a karbantartást, és élvezze a szolgáltatásban foglalt rendelkezésre állás kényelmét 10 éven keresztül!
A szolgáltatás keretében az ügyfelekhez kihelyezett bojlerkészülékek a teljes szerződéses idő alatt a szolgáltató tulajdonában maradnak.
Ahhoz, hogy a szolgáltató tulajdonában, de nem a birtokában lévő készülékekről megfelelő leltár készülhessen, ügyfeleinknek a beüzemelést követően háromévente tárolási nyilatkozatot kell kiállítaniuk és megküldeniük. A tárolási nyilatkozat megküldéséről és annak időpontjáról a szolgáltató írásbeli tájékoztatást küld az ügyfél számára.
A szerződés lejárta előtt 90 nappal a szolgáltató írásban tájékoztatja az ügyfelet a szerződéses időszak lezárásával kapcsolatban.
Az ügyfél számára több választási lehetőséget is kínálunk:
Értékesítéssel kapcsolatban: +36 20 425 6486
Szerződéssel, számlával kapcsolatos kérdésekben: +36 20 433 6379
Készülékkel kapcsolatos kérdésekkel, problémákkal: +36 52 384 605
Nem talált választ kérdésére weboldalunkon, vagy elakadt a tervezésben, és szeretne szakértői segítséget kérni? Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat, és kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot, és választ ad kérdésére.