Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás rendelkezésre állását abban az esetben garantáljuk a 10 éves teljes szerződéses időszakban, ha a beüzemeléstől számított második év végén megtörténik a készülék karbantartása, anódcseréje.
A közelgő karbantartási időpontról tájékoztató levelet küldünk. A levél tartalmazza a karbantartás elvégzésének határidejét, valamint a karbantartás igényléséhez szükséges elérhetőségeket. A kötelező karbantartás igénylése az ügyfél feladata.
Telefon: 36/52 384 605 – belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00–16:00 óra között hívható
E-mail-cím: mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu
A karbantartásnak nincs külön költsége, nem kell rá külön költeni, a havi szolgáltatási díj ezt is tartalmazza.
Ha a kötelező karbantartást nem végezteti el ügyfelünk, úgy a karbantartás költségét – a karbantartás elvégzésétől függetlenül – jogosultak vagyunk kiszámlázni, valamint a beüzemelést követő 26. hónaptól a javítási, karbantartási munkák elvégzési költségét (beleértve a kiszállási díjat is) az ügyfél a javítás helyszínén készpénzben köteles fizeti a szerviznek.
Vegye komolyan a karbantartást, és élvezze a szolgáltatásban foglalt rendelkezésre állás kényelmét 10 éven keresztül!