Villanybojler-szolgáltatás

Kedves Ügyfelünk! 

Tájékoztatjuk, hogy 2024.04.10-ével megszüntettük az MVM Home villanybojler-szolgáltatásunk értékesítését. A szolgáltatásra vonatkozóan új ajánlatkéréseket már nem veszünk fel, ajánlatot nem adunk.

Amennyiben meglévő szerződésével kapcsolatban lenne kérdése, akkor kérjük, jelezze az mvmhome@mvm.hu e-mail-címre. Karbantartással, illetve a készülék esetleges meghibásodásával kapcsolatban a mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu e-mail-címen vagy a 36/52 384 605 (belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00 – 16:00 óra között hívható) telefonszámon várjuk megkeresését. 

Megértését köszönjük.

Tisztelettel
MVM Otthon Plusz Zrt.

 

MVM Home villanybojler-szolgáltatás

  • 10 év nyugalom
     

    Minimum 10 évre megoldjuk otthonának használatimelegvíz-ellátását egy modern villanybojlerrel és a hozzá kapcsolódó minden ügyintézéssel együtt.

  • Megbízható HAJDU bojler

    A jól ismert és megbízható HAJDU bojler otthonába való kihelyezésén túl teljeskörűen biztosítjuk a készülékhez kapcsolódó szolgáltatásokat. 

  • Komplex szolgáltatás

    Akár a régi készülék leszerelésére és elszállítására, akár az új készülék kiszállítására, beüzemelésére, karbantartásra, szervizelésére legyen szükség, mindent elintézünk Önnek.

  • Nem kell szakit keresni

    Nincs szükség szakik keresgélésére, mivel a készülékek beüzemelését és karbantartását tapasztalt és megbízható, a gyártóval közvetlen kapcsolatban lévő szakszervizek végzik, amelyek mindig rendelkezésre állnak.

Szolgáltatásaink

task_alt

Beüzemelés: A készülék kiszállítását követően a beüzemelést végző szerviz veszi fel közvetlenül a kapcsolatot és egyezteti le a beüzemelés dátumát ügyfelünkkel.

task_alt

Régi készülék leszerelése és elszállítása: A készüléket díjmentesen leszereljük és elszállítjuk, így nem kell erre külön szakembert és szállítót keresni, fizetni. A szolgáltatási díj ezeket a költségeket is tartalmazza.

task_alt

Karbantartás: A karbantartásnak nincs külön költsége, nem kell rá pluszban költeni, a havi szolgáltatási díj ezt is tartalmazza. A karbantartás közelgő időpontjáról minden esetben tájékoztatót küldünk.

task_alt

Szervizelés: Ha gond adódik a készülékkel, gondoskodunk annak megoldásáról. Elegendő jelezni a problémát, és szakértő kollégáink segítenek szervizidőpont egyeztetésével vagy tanácsadással.

 

Gyakori kérdések

    add remove

    Mi az MVM Home villanybojler-szolgáltatás?

    Tájékoztatjuk, hogy 2024.04.10-ével megszüntettük az MVM Home villanybojler szolgáltatásunk értékesítését. 

    Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy olyan havi díjas szolgáltatás, amely a megfelelő villanybojlert és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat teljeskörűen biztosítja ügyfeleink számára. 

    add remove

    Hogyan működik?

    Szolgáltatásunk alapja, hogy havi szolgáltatási díj ellenében az MVM Otthon Plusz tulajdonában lévő készülékkel minimum 10 évre megoldjuk otthonának használatimelegvíz-ellátását a hozzá kapcsolódó minden ügyintézéssel együtt. A szolgáltatás megrendelését követően mindenről – a készülék kiszállításáról, beüzemeléséről, karbantartásáról, javításáról – a szolgáltató gondoskodik. A készülék a teljes szerződéses időtartam alatt az MVM Otthon Plusz tulajdonában marad.

    add remove

    Mit nyújt, miért jó nekem?

    • Az MVM Otthon Plusz által biztosított készülékek mellé komplex szolgáltatást is nyújtunk, hogy Önnek semmire se legyen gondja.
    • Segítünk a háztartási kiadásokban: takarítson meg energiát egy modern készülék használatával, és csökkentse költségeit!
    • Nem kell szakembert keresni, minden szolgáltatás biztosított megfelelő beüzemelési körülmények esetén.
    • Kollégáink segítenek a legoptimálisabb készülék kiválasztásában és a szerződés megkötésében.
    • Gyors, egyszerű ügyintézés: Önnek el sem kell hagynia otthonát, munkatársaink telefonon egyeztetik Önnel a részleteket.
    • Kiszámítható, havi fix kiadással járó kényelmes, biztonságos szolgáltatást nyújtunk 10 évre szemben a sok stresszel járó, egyszeri nagyobb beszerzési és beüzemelési, valamint a későbbi váratlan járulékos költségekkel.
    • Tegyünk együtt a zöldebb jövőért, használjon csak annyi energiát modern készülékeink segítségével, amennyi tényleg szükséges!
    add remove

    Hogyan tudok szerződést kötni?

    Tájékoztatjuk, hogy 2024.04.10-ével megszüntettük az MVM Home villanybojler szolgáltatásunk értékesítését. 

    add remove

    Milyen költségei vannak a szolgáltatásnak?

    Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás egy fix havi díjas szolgáltatás. A havi díjakat az ÁSZF hatályos Kondíciós listában találja. A szolgáltatás igénybevételének további költsége nincs.

    add remove

    Hogyan tudom fizetni a szolgáltatás díját?

    Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás számláit egyedi banki átutalással vagy állandó átutalási megbízással tudja fizetni. Hogy az utalással ne kelljen minden hónapban foglalkoznia, javasoljuk, állítsa be bankjában az állandó átutalási megbízást a választott készülékhez tartozó havi szolgáltatási díj összegének megfelelően.

    A készülék beüzemelését követően az első számla tartalmazni fogja a beüzemelés hónapjára vonatkozó tört havi és a következő hónapra vonatkozó szolgáltatási díjat.

    add remove

    Nem kaptam meg, vagy elveszett a szerződésem, hogyan tudok másolatot kérni?

    Telefonon történt szerződéskötés esetén a beszélgetés során megadott e-mail-címre érkezik meg az MVM Home villanybojler-szolgáltatásra vonatkozó szerződéscsomagja, amely tartalmazza:

         •    az üdvözlőlevelet,

         •    az Általános szerződési feltételeket és

         •    az Egyedi szolgáltatási szerződést.

    „Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás általános szerződési feltételei” című dokumentum elérhető a weboldalon (www.mvmhomeandpro.hu).

    A szerződéscsomag, illetve külön az Egyedi szolgáltatási szerződés pótlása az alábbi elérhetőségeken igényelhető:

         •   mvmhome@mvm.hu

         •   1438 Budapest, Pf. 587

    add remove

    Mi a teendő, ha elromlik a készülék?

    Ha gond adódik a készülékkel, gondoskodunk annak megoldásáról.

    Elegendő jelezni a problémát a lenti elérhetőségeken, ahol szakértő kollégák várják ügyfeleink hívását, és segítenek tanácsadással vagy szervizidőpont egyeztetésével.

    Telefon: 36/52 384 605 – belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00 – 16:00 óra között hívható

    E-mail-cím: mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu

    add remove

    Mi a kötelező karbantartás, és miért fontos?

    Az MVM Home villanybojler-szolgáltatás rendelkezésre állását abban az esetben garantáljuk a 10 éves teljes szerződéses időszakban, ha a beüzemeléstől számított második év végén megtörténik a készülék karbantartása, anódcseréje.

    A közelgő karbantartási időpontról tájékoztató levelet küldünk. A levél tartalmazza a karbantartás elvégzésének határidejét, valamint a karbantartás igényléséhez szükséges elérhetőségeket. A kötelező karbantartás igénylése az ügyfél feladata.

    Telefon: 36/52 384 605 – belföldön normál díjazással, hétköznapokon 8:00–16:00 óra között hívható

    E-mail-cím: mvmhome-villanybojler@hajdurt.hu

    A karbantartásnak nincs külön költsége, nem kell rá külön költeni, a havi szolgáltatási díj ezt is tartalmazza.

    Ha a kötelező karbantartást nem végezteti el ügyfelünk, úgy a karbantartás költségét – a karbantartás elvégzésétől függetlenül – jogosultak vagyunk kiszámlázni, valamint a beüzemelést követő 26. hónaptól a javítási, karbantartási munkák elvégzési költségét (beleértve a kiszállási díjat is) az ügyfél a javítás helyszínén készpénzben köteles fizeti a szerviznek.

    Vegye komolyan a karbantartást, és élvezze a szolgáltatásban foglalt rendelkezésre állás kényelmét 10 éven keresztül!

    add remove

    Mi a tárolási nyilatkozat?

    A szolgáltatás keretében az ügyfelekhez kihelyezett bojlerkészülékek a teljes szerződéses idő alatt a szolgáltató tulajdonában maradnak.

    Ahhoz, hogy a szolgáltató tulajdonában, de nem a birtokában lévő készülékekről megfelelő leltár készülhessen, ügyfeleinknek a beüzemelést követően háromévente tárolási nyilatkozatot kell kiállítaniuk és megküldeniük. A tárolási nyilatkozat megküldéséről és annak időpontjáról a szolgáltató írásbeli tájékoztatást küld az ügyfél számára.

    add remove

    Mi történik, ha elköltözöm?

    • Ha a szerződéses időszak alatt az ingatlannál tulajdonosváltás történik, lehetőség van a szerződés módosítására úgy, hogy az új tulajdonos nevére kerüljön átírásra a szolgáltatási szerződés, és a továbbiakban már ő fizesse a havi díjakat.
    • Ha az új lakástulajdonos nem szeretné továbbvinni a szerződést, lehetőség van a készülék megvásárlására. A készülék vételárát a Szolgáltató jogosult meghatározni. A vételár meghatározása során a Szolgáltató figyelembe veszi különösen – de nem kizárólag – a készülék beszerzéskori piaci értékét, a készülék szerződés szerinti használatának időtartamát, a gyártó által a készülékre meghatározott várható élettartamot és a készülék tényleges állapotát. A vételár nem haladhatja meg a szerződés határozott idejéből még hátralévő időtartamra vetített Szolgáltatási díj összegét.
    • Ha sem a készülék átírása, sem a készülék megvásárlása nem megoldható az ügyfél részéről, akkor a megszűnési érték megfizetésével szüntethető meg a szerződés. A megszűnési értéket a szolgáltató határozza meg a szerződés megszűnéséig felmerült és meg nem térült költségek, valamint a megszűnéssel összefüggésben felmerülő egyszeri költségek (pl. a készülék kiszállításának, beüzemelésének díja, a készülék értékcsökkenése, adminisztráció, a készülék leszerelésének elszállításának költsége) figyelembevételével. A megszűnési érték nem haladhatja meg a szerződés határozott idejéből még hátralévő időtartamra vetített szolgáltatási díj összegének 150%-át.
    • A készülék leszerelésére és új lakásban történő kihelyezésére biztonsági okokból nincs mód.
    add remove

    Mi a teendő a készülékkel, ha lejár a szerződés?

    A szerződés lejárta előtt 90 nappal a szolgáltató írásban tájékoztatja az ügyfelet a szerződéses időszak lezárásával kapcsolatban.

    Az ügyfél számára több választási lehetőséget is kínálunk:

    • Az ügyfél jogosult a készüléket megvásárolni, vagy a készülék megvásárlására egy harmadik személyt kijelölni.  A szolgáltató határozza meg a készülék vételárát, melyet az írásbeli tájékoztató tartalmaz.
    • Ha az ügyfél a készüléket nem szeretné megvásárolni, úgy nyilatkoznia szükséges, hogy szerződésének megszűnéséhez vagy módosításához melyik módot választja:
      • A régi készülék további üzemeltetése: a szolgáltatás további határozott időtartamra, legfeljebb 10 évre vehető igénybe az eredeti készülékkel. Ehhez szerződésmódosítás szükséges.
      • A szerződés eredeti időtartamának lejárta után már csak korlátozott szolgáltatástartalmat biztosítunk. A készülékkel összefüggő javítási, karbantartási és egyéb költségeket a tizedik évtől már az ügyfél viseli.
      • A készülék leszerelése: ha a fenti 2 lehetőség egyikével sem él az ügyfél, akkor a szerződéses időszak végével biztosítjuk a készülék leszerelését és elszállítását, ami pluszköltséggel nem jár, a havi szolgáltatási díj ezt tartalmazza.
    add remove

    Milyen készülékekkel biztosítjuk a szolgáltatást?

    • Szolgáltatásunkhoz a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. biztosítja elektromos, zárt rendszerű forróvíz-tároló készülékeit.
    • A HAJDU egy több mint 70 éves, tradicionális magyar márka magyar tulajdonosi háttérrel, Magyarországon, magyar emberek munkájának eredményeként. A HAJDU márka a cég megbízható, minőségi termékeinek védjegye.
    • A zárt rendszerű tárolós vízmelegítők tartálya acéllemezből készül, a korrózió elleni védelmet speciális, titántartalmú tűzzománc bevonat és aktív magnéziumanód biztosítja. Ezek a készülékek több vízvételi hely, illetve zuhanyzós csaptelepek ellátására alkalmasak. A készülékek hőszigetelése freonmentes, poliuretán szigetelőhab. A fémpalástok nanokerámiás felület-előkészítéssel rendelkeznek. 
    add remove

    Milyen szakemberekkel biztosítjuk a szolgáltatást?

    • Nincs szükség szakik keresgélésére, mivel a készülékek beüzemelését és karbantartását tapasztalt és megbízható, a gyártóval közvetlen kapcsolatban lévő szakszervizek végzik, amelyek mindig rendelkezésre állnak.
    add remove

    Milyen elérhetőségeken tud velünk kapcsolatba lépni?

    Szerződéssel, számlával kapcsolatos kérdésekben: +36 20 433 6379
    Készülékkel kapcsolatos kérdésekkel, problémákkal: +36 52 384 605
     

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Részletes információ a sütikről.